فراخوان همکاری مجموعه شش دونگ

gheymmatmelk
  • post author image تیم محتوای شش دونگ
  • اخبار

  • آذر 14, 1401

  • امتیاز مقاله :

    امتیاز ما

شش دونگ ، سامانه جامع معاملات املاک ؛ وبسایت و اپلیکیشن هوشمند برای جستجو و ثبت آگهی های خرید، فروش، رهن و اجاره املاک و مستغلات می باشد. شش دونگ با استفاده از فناوری‌های نوین و بستر اینترنت به مالکین و خریداران ملک این امکان را می دهد تا به آسانی و در سریعترین زمان، ملک موردنظر خود را آگهی کرده و به فروش برسانند.گستردگی بازار مسکن حضور مشاورین ، مهندسین ، کارشناسان حقوقی ، تولید کنندگان محتوا و بسیاری دیگر از فعالان در این صنعت را ایجاب می‌کند؛ اما تشخیص متخصص معتمد همواره از دشواری‌های افراد در این بازار بوده و هست ، به همین منظور مجموعه شش دونگ همواره با آغوشی باز پذیرای همکاری با تمامی اشخاص فعال در بازار مسکن و صنعت ساختمان میباشد.

در ادامه این مقاله با نحوه شروع و روند همکاری با این عزیزان آشنا خواهیم شد.

1.استخدام

 

 

کلیه عزیزان جویای کار و علاقمندان شاغل که تمایل دارند در تیم کاری مجموعه بزرگ شش دونگ فعالیت نمایند و با یک تیم پویا، پر انرژی و فعال همکار شوند می توانند رزومه ، اطلاعات و در خواست همکاری خود را از طریق فرم زیر ارسال نمایند تا توسط کارشناسان منابع انسانی مجموعه شش دونگ برسی و ثبت شود و در صورت لزوم در اسرع وقت با آنها تماس گرفته شود.

برای استخدام و ارسال درخواست همکاری کلیک کنید.

2.همکاری با کارگزاران و مشاورین املاک

 

 

کلیه افرادی که در بازار معاملات املاک به عنوان واسطه گران حرفه ای و کارکشته فعالیت میکنند و به زوایای پیدا و پنهان این بازار آشنایی دارند(مشاورین و مدیران آژانس های املاک) یا افراد مبتدی آموزش پذیر میتوانند از طریق همکاری با شعبات مجموعه شش دونگ به عنوان کارگزار و مشاور املاک با آنها تعامل و همکاری نموده و از امکانات کامل و نوین بازاریابی و فروش ، آموزش های تخصصی و آکادمیک و امتیازات مجموعه شش دونگ به صورت کاملا رایگان بهرمند شوند و در جهت ارتقاء سطح و افزایش راندمان کاری خود از آنها استفاده کنند.

اهم این امکانات عبارتند از

_ دفتر املاک آنلاین : یعنی شما از هرجای دنیا میتونید به فایل هاتون دسترسی داشته باشید و بصورت طبقه بندی شده آنها را جدا کنید( رهن و اجاره آپارتمان ها ، فروش زمین ، پیش فروش ها و …) و موقع جستجو مطابق نیازمندی و بودجه مشتریتون فایل هاتون رو فیلتر و بهشون فایل مناسب معرفی کنید و یا از هرجای دنیا فایلی رو در دفتر املاکتون ثبت بکنید و هر موقع تمایل داشتید آن را در شبکه مشترک و تخصصی بین همکاراتون به اشتراک بذارید تا سریعتر معامله شود.

_ سیستم CRM : یعنی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان. این سیستم به شما کمک می‌کنه اطلاعات جامعی از مشتریاتون داشته باشید مثال به شما یادآوری می‌کنه که در این تاریخ این مشتریان شما وقت اجاره خونشون تموم میشه و خونه با چه مشخصاتی نیاز خواهند داشت.

_ تلفن voip : تلفن تحت شبکه سیپ ترانک که امکان تلفن گویا ، منشی تلفنی ، صف انتظار ، ساعت کاری و … رو به شما خواهد داد

_ نقشه آنلاین: میتوانید فایل های خود را روی نقشه ببینید. به عنوان مثال میتونید با فیلتر کردن آگهی ها ببینید با رهن ۲۰۰ ملیون کدوم مناطق آپارتمان برای اجاره دارید

_ عکس و ویدئو: میتونید برای فایل هاتون عکس و فیلم ذخیره بکنید و موقع معرفی به مشتری آنها را ارائه بدید.

_ تور مجازی: میتونید برای فایل هاتون تور مجازی تهیه کنید تا مشتریاتون از هرجای دنیا بتونن از فایلتون بازدید مجازی داشته باشن

_ امکانات: میتونید به مشتریاتون خدمات جانبی ارایه بدید و درآمد بیشتری داشته باشید ( بیمه مسکن ، تولید محتوا و …)

_ اشتراک گذاری: میتوانید لینک فایلتون رو به مشتریتون ارسال بکنید یا اون رو مثلاً در اینیستاگرام استوری بکنید تا وارد لینک بشن و اطلاعات کامل فایل اعم از عکس و فیلم و تور مجازی رو داخل صفحه لینک ببینند.

_ آموزش آکادمیک: آموزش های علمی روز مربوط به معاملات املاک رو دریافت میکنید و مدرک معتبر دریافت خواهید کرد

موارد فوق تنها بخش کوچکی از امکانات قابل ارائه می باشند و این امکانات در بهره وری بیشتر شما و حرفه ای شدنتان کمک چشمگیری خواهد کرد. در واقع چه مدیر آژانس باشید یا مشاور و یا جویای کار ، ما تمام این امکانات رو بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدیم تا بیشترین بهره‌وری رو از بازار املاک داشته باشید

فقط کافیه فرم همکاری زیر رو تکمیل بکنید و به نزدیکترین شعبه یا شعبه دلخواهتان ارسال کنید تا این امکانات بر روی پنل شما فعال شوند.

برای ارسال فرم همکاری مشاورین و کارگزاران املاک کلیک کنید.

3.همکاری با تولید کنندگان محتوا

 

 

عزیزانی که در زمینه عکاسی، فیلمبرداری، کارگردانی، تدوین، گرافیک، بازیگری و .. فعالیت دارند و دراین حوزه ذوق و هنر ملموس و البته رزومه مناسبی دارند میتوانند از طریق همکاری با مجموعه شش دونگ گام موثری در راستای معرفی، عرضه و مارکتینگ دیجیتالی حرفه و هنر خودشان بردارندو با ارائه خدمات خود در قالب ساخت تیزر، کلیپ ویدیویی، عکاسی حرفه ای و حتی انیمیشن و تور مجازی برای املاک و مستغلاتی که در بازار املاک ارائه میشود به عرضه بهتر موارد ذکر شده کمک کنند و از ابعاد مادی این موضوع به نفع خود نیز بهره مند شوند.

عزیزان هنرمندی که مهارت انجام فیلمبرداری و ساخت تیزر و یا سایر موارد را دارند، میتوانند با مجموعه شش دونگ همکاری کرده و برای اشخاص که قصد فروش ملکی را دارند، برای ملک ایشان محتوا تولید کنند تا ملکشان را بهتر عرضه و تبلیغ کنند. برای تحقق این امر مجموعه شش دونگ پنلی کاملا رایگان را دراختیار این عزیزان قرار میدهد تا علاوه بر موارد عنوان شده بتوانند از امکانات بسیار گسترده ای نیز بهره مند شوند که این امکانات تقریبا تمام نیازمندی های این افراد را در خصوص مارکتینگ خدماتشان را پوشش داده و حتی میتوان به واسطه دریافت این پنل، یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرد.

در اینجا با بخش هایی از امکانات و قابلیت هایی که این پنل رایگان در اختیار این عزیزان هنرمند قرار داده است آشنا خواهیم شدکه مهمترین مزیتی که ایجاد این پنل به این عزیزان ارائه میکند این است که هر فرد ی تیم میتواند صفحه ی اختصاصی و انحصاری خود را داشته باشد و خدمات خود را در آن صفحه معرفی و عرضه کند و برای هر کدام از محصولات یا خدمات خود، قیمت، زمان ارائه و سایر پارامترها را نیز تعریف کنند

و نمونه کارهایی را هم در قالب عکس یا فیلم به آن اضافه کنند و یک آلبوم طبقه بندی و دسته بندی شده با امکان سرچ و فیلتر برای محصول و خدمات خود داشته باشند و نشانی این صفحه را از طریق QR کد یا لینک به اشتراک بگذارند و یا در تبلیغات خود از آن استفاده کنند تا مشتریانشان با ورود به این صفحه تمام اطلاعات مربوط به کار این عزیزان را در صفحه انحصاری خودشان ببینند و به تمام خدمات و محصولات این عزیزان به طور طبقه بندی شده دسترسی داشته باشند

یا حتی به صورت اینترنتی سفارش کار بدهند و قرارداد کاملا دقیق و قانونی ایجاد کنند و تمام ای امکانات علاوه بر رایگان بودن، از طرف مجموعه شش دونگ پشتیبانی 24 ساعته شده و پاسخگوی مشتریان این عزیزان خواهد بود و امکانات فیزیکی اعم از دفتر امور اداری تحت عنوان شعبه خدماتی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. تمام این موارد تنها بخشی از امکانات قابل ارائه می باشد.

برای ارسال فرم همکاری تولید کنندگان محتوا کلیک کنید.

4.همکاری با مهندسین

 

 

مهندسین و معمارین محترم که در حوزه مسکن و املاک فعالیت می نمایند، میتوانند از طریق همکاری با مجموعه شش دونگ گام موثری در زمینه معرفی و عرضه خدمات خود به متقاضیان و علی الخصوص انبوه سازان داشته باشند و یا با استفاده از روش های نوین ارتباطات و از طریق امکان مشاوره آنلاین به افرادی که نیازمند مشاوره های تخصصی هستند خدمات ارائه نموده و در ازای خدمات ارائه نموده حق المشاوره دریافت کنند.

کلیه مهندسین حوزه عمران، مکانیک، معماری، تاسیسات و .. میتوانند از طریق ثبت نام در سامانه شش دونگ و دریافت پنل همکاری با امکانات متنوع آن آشنا شده و از این امکانات در جهت افزایش سود و بهره وری خود استفاده نمایند. جهت ثبت نام و دریافت این پنل فرم زیر را تکمیل نمائید.

برای ارسال فرم همکاری مهندسین کلیک کنید.

5.همکاری با وکلا و کارشناسان حقوقی

 

 

وکلا ، کارشناسان محترم دادگستری و تمام موسسات حقوقی که به صورت تخصصی در حوزه قوانین و دعاوی ملکی فعالیت دارند میتوانند از طریق همکاری با مجموعه شش دونگ و استفاده از روش های نوین ارتباطات بهره وری زمانی و کیفی خود را افزایش داده و سطح درآمد خود را ارتقاء دهند. وکلا؛ مشاورین و کارشناسان دادگستری میتوانند با ثبت نام در سامانه شش دونگ و دریافت پنل همکاری به صورت آنلاین و اینترنتی به عزیزان متقاضی ، مشاوره آنلاین داده و حق مشاوره دریافت نمایند. پنل همکاری امکانات متنوعی از جمله امکان تعیین اوقات مشاوره، کیف پول، درگاه بانکی و .. در اختیار شما قرار خواهد داد.

همچنین موسسات و کارشناسان حقوقی نیز می‌توانند با درج آگهی خدمات خود دریافت سفارش (بازاریابی) کنند.

جهت ثبت نام و دریافت این پنل، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید.

برای ارسال فرم همکاری وکلا و کارشناسان حقوقی کلیک کنید.

6.شعبه ملکی

کلیه آژانسهای املاک که در زمینه های مختلف خرید،فروش، رهن و اجاره و… فعالیت دارند میتوانند با اخذ نمایندگی و تاسیس شعبه عضوی از شبکه بزرگ و فعال در حوزه معاملات املاک شش دونگ شوند و با سیستم سازی و ایجاد زیر مجموعه هایی از همکاران و همچنین با اتکا به دانش و اطلاعات بروز و فناوری های نوین که مجموعه شش دونگ در اختیارشان قرار خواهد داد و بهرمندی از امکانات ویژه پلتفرم شش دونگ که در قالب پنل کاربری نمایندگی در اختیارشان قرار می گیرد نسبت به توسعه و افزایش بهره‌وری کسب و کار خود اقدام شایسته ای انجام دهند.

از جمله مهمترین امکانات پنل عبارتند از: – امکان دریافت صفحه اختصاصی شعبه جهت تأمین تمام نیازمندیهای اینترنتی یک آژانس املاک مدرن – امکان ثبت، نگارش و عقد قراردادهای تایپی و سازمانی با امکان رهگیری و استعلام ، تنها با چند کلیک ساده – امکان ذخیره سازی و آرشیو نامحدود کلیه قرادادها و دسترسی در هر زمان و هر مکان – امکان ثبت آگهی توسط مشتری و مشاوران در صفحه اختصاصی شعبه و دسته بندی تمام آگهی های مربوط به آژانس املاک خود – امکان دسترسی به تمام اطلاعات خود از هرجای دنیا – بهره مندی از تبلیغات ، نام و برند مجموعه شش دونگ – داشتن صفحه اختصاصی رباتیک و هوشمند در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به نام شعبه مورد نظر و…

موارد فوق تنها بخشی از امکاناتی است که در اختیار شعب مجموعه شش دونگ قرار خواهد گرفت.

جهت ثبت نام و ارسال درخواست اخذ نمایندگی و تاسیس شعبه، فرم زیر را تکمیل فرمائید.

برای ارسال فرم همکاری شعبه ملکی کلیک کنید.

7.شعبه خدماتی

کلیه شرکت ها و مجموعه های با سابقه ای که در حوزه های امور خدماتی جهت ساخت، نگهداری و یا نوسازی املاک و تولید محتوا جهت بازار املاک و مستغلات فعالیت دارند، میتواند از طریق همکاری با مجموعه شش دونگ و دریافت امتیاز تاسیس شعبه خدماتی و با اتکا به دانش و فناوری های نوین که مجموعه شش دونگ در اختیارشان قرار خواهد داد ، با سیستم سازی و ایجاد زیرمجموعه ای از همکاران و بهرمندی از امکانات و امتیازات ویژه پلتفرم شش دونگ در قالب پنل شعبه خدماتی نسبت به توسعه و افزایش بهره‌وری کسب و کار خود اقدام شایسته ای انجام دهند.

از جمله مهمترین امکانات پنل عبارت اند از: 1- دریافت صفحه اختصاصی شعبه در سایت جهت انجام تمام امور بصورت اینترنتی 2- امکان ثبت و نگارش قراردادهای خدماتی 3- بهره مندی از نام و برند شش دونگ 4- ذخیره سازی و آرشیو نامحدود کلیه قراردادها و اسناد و نمونه کارها در طبقه‌بندی های مشخص و دسترسی به آنها از هرجای دنیا 5- انجام امور مالی و حسابداری (صدور فاکتور – انواع رسید ها و…) و پرداخت وجه بصورت دیجیتال و کلی امکانات متنوع دیگر.

موارد فوق الذکر تنها بخشی از امکانات قابل ارائه می‌باشد. جهت ثبت نام و دریافت این پنل، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید.

برای ارسال فرم همکاری شعبه خدماتی کلیک کنید.

برای مطالعه مقاله “سرقفلی چیست؟” کلیک کنید.

”شش دنگ”شش دانگ”۶دونگ”۶دنگ”۶دانگ”شیش دونگ”شیش دنگ”شیش دانگ”

اشتباه نکن ! شش دونگ درسته

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه اطلاعات زیر را وارد کرده و بر روی ارسال کلیک کنید.

دیدگاهی ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

مطالعه بهتر با شش دونگ